גילה גולן - מנהלת בית ספר "צאלים"

"נטע מרצה מרתקת, מעניינת ואותנטית, מביאה את סיפורה האישי ומבססת אותו על תיאוריה רחבה שמאפשרת לאנשי הצוות להתחבר ממקום אישי ובטוח. ההדים החיוביים כבר ביום שאחרי ההרצאה היו מדהימים בקרב הצוות החינוכי וההורים ואני בטוחה שיחלחלו לעשייה משמעותית שתטיב עם הילדים"

מיכל ברייר - מאמנת אוריינות בתוכנית מישרים ביה"ס אופיר

"הייתי בכמה הרצאות של נטע ובכל הרצאה הייתי מרותקת מחדש, כאילו זו הפעם הראשונה ששמעתי את הסיפור האישי שלה ושלי. נטע מעבירה את ההרצאה בצורה מאוד מעניינת, הכל מתוך סיפור אישי, ובכך קיימת הזדהות גדולה עם המסופר. פגשתי את עצמי, את החוויה שלי וזכיתי להתבונן בשלושה כובעים אמא ל3 ילדים עם הפרעת קשב מאובחנת בעצמי עם קשב קטלני מדריכת צוותי הוראה שפוגשים תלמידים מאובחנים נטע סוחפת אחריה את כלל המורות ומשאירה את כולם בהקשבה מלאה. במהלך המפגשים נטע דאגה לחבר את המורים לנעשה בכתה ומחזקת דרכי התמודדות לבעיית הקשב. במהלך ההרצאות נטע מאפשרת למורים לשאול שאלות ומעניקה נקודות מבט חשובות להצלחת התלמידים. המורים יוצאים עם נקודות מבט שונות לגבי אותם הילדים, עם בחירת מילים ופעולות מותאמות לקדם ולעזור. ההרצאה מעוררת וחובה על כל אנשי החינוך להיות במפגשים שנטע מעבירה. ולסיכום, כתלמידה עם הפרעת קשב חיי היו נראים אחרת אם צוות המורים שלי היה מקשיב אז לנטע..."

מיכל הדאיה - רכזת הכלה והשתלבות בית החינוך "ימין הרצוג" אילת

אני ממליצה בתחום על תוכנית ההכלה "הפרעות קשב ופעלתנות יתר (התמודדות מערכתית מיטבית)" בבחירת נטע כהן בלום (מספר תוכנית 7288). בשנ"ה תשפ"ג ותשפ"ד זכינו להשתתף צוות בסדנאות איכותיות עם המנחה נטע כהן בלום. הסדנאות האלו היו המענה הכי טוב שראיתי שיכולה להביא לצוות (וכמובן לילדים באופן עקיף!) חברי הצוות חיכו לסדנאות, ביקשו סימונים ומצאו עניינות איך לתרגל את הנלמד בחדרי צוות ואיך להכניס תוכן זיכרון ללמידה. לא פעם בדיונים בחדר מורים, ישיבה פדגוגית וישיבות צוות, הצוות חזר וביקש להזכיר תכנים שלמדה מהן נטע. היתה מורה אחת שעד עזיבתה מספר שבועות עקב יד חולה, הגיעה במיוחד למפגשי צוות בשעות הערב רק מנת להרוויח סדנה של נטע. התמחנו והננו ממליצים מאוד!

סיגל רחמים - מנהלת בית ספר יסודי "מצפה ים" אילת

"נטע העבירה מספר הרצאות בביה"ס לקהלים שונים: תלמידים, הורים, סייעות, צוות מורים ובכל הפעמים ההרצאות היו מרתקות, מרגשות כשנטע מקפידה להפוך את הקהל לפעיל בהרצאה כזה שלוקח בה חלק תוך כדי והדבר מותיר את כולם עירניים ושותפים. נטע משאירה משמעות וחותם אצל השומע. הקהל יוצא תמיד עם כלים פרקטיים ומעשיים מתוך ההרצאה. כמנהלת אני רואה הלכה למעשה כיצד הצוות משתמש בכלים שקבלו מנטע וההשפעה ניכרת על התלמידים. גם ההורים משתפים על שביעות רצון מההרצאות ולא פעם שיתפו כיצד הכלים תרמו לשיפור האווירה במשפחה".

אלה פלטנר - מנהלת צוות מועדוניות, עיריית רעננה

נטע יקרה, תודה רבה רבה על הרצאתך המעלפת לצוות המועדוניות שלנו. חווית המפגש איתך היתה מיוחדת ומשמעותית ביותר עבורינו, בהיותה מלמדת מאוד, מרחיבת אופקים, רלוונטית וישימה. ההרצאה קולחת, ברורה ומרתקת ונוכחותך מפיחה בה חיים. לדוגמאות המקצועיות והאישיות בהן את משתפת יש אפקט עוצמתי. הן ממחישות, נותנות לגיטימציה ומזמינות להתבוננות אישית ותובנות. הצוות שלנו מאוד הטרוגני והרצאתך דיברה לכולנו, נגעה בנו ובהתאם גם התגובות שקיבלתי: "כאלה הרצאות אנחנו צריכות", "אפשר להזמין את נטע עוד כמה פעמים?", "אחת הישיבות המוצלחות והפוריות", "צריכים להביא אותה גם להורים". בברכה, תודה והערכה, אלה פלטנר

ים אומנסקי - יועצת "התיכון החדש בהר חומה" ירושלים

"נטע הנחתה את סדנת הורים בצורה מעוררת התפעלות!! נטע שופעת ידע בתחום הפרעות הקשב והריכוז, החומרים שהיא מביאה למפגשים הם מעניינים, רלוונטיים וברורים לשומע. לנטע יש יכולת הנחייה מעולה, היא מעוררת עניין ומצליחה לשמור את הקהל מרוכז ומתעניין לאורך זמן. שאפו!!"

רחלי זקן - יועצת בית ספר "גלים", אילת

נטע מרתקת ומעניינת, מביאה את הידע והפרקטיקה דרך חווייתה האישית. לאורך התוכנית גילתה גמישות והתאמה לצרכי המערכת. ניתן מענה מותאם לצוות החינוכי ולהורי התלמידים, מתן ידע וכלים תוך עבודה בשת"פ מלא. הרצאה מלמדת ומעשירה בתחום הקשב.

קרן וינברג - יועצת חינוכית ביה"ס הרי אילת

נטע ליוותה בבית ספרינו משפחות תלמידים בעלי הפרעות קשב. המפגשים היו פרטניים ומשמעותיים מאוד. נטע סייעה להורים, וגם לצוות ההוראה, לראות את העולם מעיניי הילד בעל הפרעת הקשב. התיווך, השיקוף, הליווי, התמיכה והאמפתיה, הועילו רבות והובילו להתבוננות מדוייקת יותר של כל הסובבים את התלמיד. נטע מופלאה בתקשורת מול צורכי הידע המגיעים לפתחה. אין לי כל ספק, שכל איש חינוך והורה, ולא רק לילדי ADHD חייב לעבור בדלתה של נטע.

תגובות הורים

"הרצאת חובה לכל הורה. בין אם יש בביתו מאובחנים ובין אם לא. ובטח ובטח לאנשי חינוך. הייתי פעמיים ובכל פעם לקחתי עוד משהו" **** "הרצאה נפלאה, מדוייקת, מאורגנת, מרגשת, מעצימה, מצחיקה לעיתים ולפעמים גם מטלטלת ומדמיעה. בקיצור, כל מה שצריך כדי להשאיר אותי מרותקת שעה וחצי בסוף יום. יצאתי עם המון חומר למחשבה וכלים שאני הולכת ליישם בביתי" *** "היתה הרצאה מעולה, ברורה מאוד ונתת לי הרבה רעיונות וטיפים ליישום שכבר התחלתי ליישם" *** "היה נהדר אתמול, מעניין ומלמד. רואים את האור בעיניים שלך ואת ההתרגשות וזה מקסים ונוגע וסוחף"